Re: FIC VA-503+ - ujeżdżanie płyty głównej :)

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 01:45:07 MET

Hej,

Ja uzywam na niej AMD K6-2-400 MHz i chodzi.

Problem mam natomiast z pamieciami. Kupilem takie oto
pamieci 2x128MB DIMM PC133 Infineon DWUSTRONNE.

Sprzedawca zapenial ze takie dwustronne dimy
na tej plycie beda chodzic. Dzialaja ale
widac tylko polowe pojemnosci ramu :-((

Czy ktos moze mi polecic dimy o pojemnosci 128 MB
tak zeby plyta widziala cala pojemnosc ?

pozdr,

klard