Re: FIC VA-503+ - ujeżdżanie płyty głównej :)

Autor: GrzesT (mycha1_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 06:20:09 MET

> AFR jak sadze (nominalne 2.2v)?

W rzeczy samej! :)

> z AHX (badz podobnym, 2.4v) raczej nie mial bys na to szans.

Pewnie masz rację... :)

> Mimo wszystko to troche ryzykowne, i mocno zalezy od konkretnych
> komponentow.

Nie pisałem, że nie...

> Nie napisales niestety, czy cache nie sprawial problemow.

Płyta z prockiem ruszyła, więc nie drążyłem tematu...
Tylko, gdy zaczęły pojawiać się błędy zapisu na wiekowym skądinąd dysku
trochę pokąbinowałem.
Wwracając do meritum dyskusji dla tych procków (K6-III) to była
najwydajniejsza płyta (były dwie wersje z 1024 i 512kB cache onboard)
Następcy, FIC VA 503A nawet nie ma w obrocie wtórnym. Chciałem kupić na
allegro i ludziska wyprzedają tylko503+, bo 503A miał kontroler ATA66 to
jeszcze wielu wystarczy na jakiś czas... :)

Pozdrawiam
Grzegorz