Re: Flashowanie BIOSu

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 00:58:16 MET

Użytkownik "Caligari" <pnyvtnev_at_nhgbtens.cy> napisał w wiadomości
> Mam BIOS np. z 2002 roku. Od tego czasu pojawiło sie kilka nowych wersji.
> Czy powinienem użyc każdej z nich, czy wystarczy najnowsza

Nowe biosy to nie tylko "latki" na stare ale zupelnie nowe
oprogramowanie zastepujace w calosci stary bios. Tak
wiec wgrywasz najnowsza dostepna wersje.

Aha kiedys pierwszym przykazaniem bylo, ze bios wgrywa
sie tylko jesli trzeba, jesli ma to rozwiazac jakis problem,
a nie ot tak, bo pojawila sie nowsza wersja.... niesie to za
soba pewne ryzyko, chociaz teraz juz sie sporo zmienilo i
wgrywanie biosow stalo sie powszechne...