Flashowanie BIOSu

Autor: Caligari (pnyvtnev_at_nhgbtens.cy)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 00:32:14 MET

Witam serdecznie.

Mam BIOS np. z 2002 roku. Od tego czasu pojawiło sie kilka nowych wersji.
Czy powinienem użyc każdej z nich, czy wystarczy najnowsza (tzn. czy
najnowsza zawiera w sobie także poprzednie czy każda jest zupełnie
autonomiczna)? Czy korzystać z wersji rozwiązujących problemy nie
dotyczących mojego komputera? Rozumiem, że kolejność flashowania także ma
znaczenie. Prosze o rozwianie moich wątpliwości

--
Caligari    *caligari (at) autograf (dot) pl*
<<Adres w nagłówku kodowany w ROT13>>