Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 00:21:29 MET

Norbert wrote:
> mi sie tylko nazwanie konkurencji amd SHITem... juz kiedys na grupie
> bywaly watki ze ktos pisal w ten sposob np o karcie grafiki...potem
> go grupowicze uswiadamiali i juz nie byl taki pewien swoich racji.

Tym amd 64 troche odbiegles od tematu - byl athlonxp lub p4 ale moze juz
eot, a jezeli naprawde jestes bezstronny to przeczytaj jeszcze raz swoj
pierwszy post w tym watku, zauwaz ze troche za ostro odpisales (+
argumentacja ze "to nie shit") i sprawia to wrazenie ze jestes po jednej ze
stron.

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -