Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: Jarek [sQrczak] Skorski (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 23:42:16 MET

Użytkownik "yezooz" <green_yo_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Naprawde zygac mi sie chce na te wasze komentarze.
> Z takim podejsciem to Polska dalej bedzie gownem... i prosze nie
> nadinterpretowac tych slow, nie chodzi o to ze chce zmieniac polske
> tylko o to ze taka akcja moglaby choc troche zmienic sytuacje w
> polskim necie.

no to sie synku bardziej postaraj jesli nie chcesz zeby polska byla
gownem
zrob cos
bo kilka slow na stronie z nieprawidlowym kodowaniem i bezsensowny
spam to z pewnoscia nie jest dzialanie ktore mozna nazwac "akcja"

gdybys porozmawial z rodzicami zapewno dowiedzialbys sie , ze istnieja
miejsca w polskim internecie w ktorych ludzie rzeczywiście mający cos
do zaoferowania ogolowi maja hosting za free

i nikt ich nie prosi o kase pod pozorem quasi konsolidacji
to sie nazywa mecenat

a ty co masz do zaoferowania ?