Re: "Mulacy" sie komuter

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 23:29:47 MET

czechu claimed:
> [...]
> prostuu wsyztsko wolno wsyztsko działa. Minimializuje okno - a ono tak jakby
> "skacze". Zamyka sie najpierw jego jedna polowa potem druga. Animacje we
> flashu zacinaja sie, nie mowiac juz o filmach, ktore u kumpla na celeronie
> 466 chodza plynniej ;) Ogolnie komp sie muli. Myslalem ze moze system jest
> juz zapchany wiec instalacja od nowa. Ale to nie pomoglo. Myslalem ze moze
> to wina karty graficznej. Niestety - tez nie to... probowalem z inna i bylo
> to samo. Procesor jest obciążony niezbyt mocno, a ilość aplikacji
> standardowo uruchomionych niewielka... Co to może być ??

Może jakieś aplikację się ukrywają ? Może masz windows XP, które wymaga
przekonfigurowania pod 128MB ram ?

> Ja juz nie mam
> pomysłów... Co radzicie ??

Zdefragmentować dysk, ustawić na stałą wielkość rozmiar pliku wymiany,
przejść na FAT. Sprzętowo sprawę rozwiązałoby w jakimś stopniu
zakupienie 512MB ram.

--
 :: http://www.stringi.com/viper/ ::