"Mulacy" sie komuter

Autor: czechu (par_at_icpnet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 21:53:59 MET

Witam. jestem nowy na tej grupie. Mam nadzieje ze poradzicie mi cos na mój
problem. Otóż sprawa wygląda tak: Mam Celeron 600 128 RAM.Karta graficzna
Riva tnt2 32 MB. Od pewnego czasu komp strasznie zaczął się "mulić". NMie
chodzi o to , że dysk cały czas pracuje czy coś, bo cale tak niejest. Po
prostuu wsyztsko wolno wsyztsko działa. Minimializuje okno - a ono tak jakby
"skacze". Zamyka sie najpierw jego jedna polowa potem druga. Animacje we
flashu zacinaja sie, nie mowiac juz o filmach, ktore u kumpla na celeronie
466 chodza plynniej ;) Ogolnie komp sie muli. Myslalem ze moze system jest
juz zapchany wiec instalacja od nowa. Ale to nie pomoglo. Myslalem ze moze
to wina karty graficznej. Niestety - tez nie to... probowalem z inna i bylo
to samo. Procesor jest obciążony niezbyt mocno, a ilość aplikacji
standardowo uruchomionych niewielka... Co to może być ?? Ja juz nie mam
pomysłów... Co radzicie ??