Re: Czas sie przestawia

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:39:09 MET

> Bateryjke wymienialem i dalej to samo. Co do strefy czasowej mam dobra.
Bios
> ogolnie sie dziwnie zachowuje bo od czasu do czasu zmienia mi czestoliwosc
> procka. Moze to bios?

Ten model tak ma. CheepoBIOS u mnie pomógł (i nie tylko w tym), choć nadal
(rzadko, ale jednak) płyta traci ustawienia biosu... programem do edycji
ROMów poustawiałem w Cheepie wszystko tak jak chcę i teraz nawet po resecie
biosu mam dobrze bios skofigurowany (oprócz daty, ale od czego Atomic Clock
Sync).

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv