Re: Błąd na poczatku dysku

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:11:40 MET

[...] Najlepiej jest zastosować
> kasowanie całego dysku, przez wykonanie nadpisania całej jego
zawartości
> przez jednakowy wzór binarny. Jest to jedna z opcji w DiscWizard Suite
> 2003, jednak do tej operacji trzeba uzbroić się w cierpliwość. Cała
> operacja może potrwać nawet kilka godzin. Po takiej operacji nie
> powinieneś mieć żadnych kłopotów z poprawnym sformatowaniem dysku, o
ile
> dysk nie jest fizycznie uszkodzony.

Czy takie działanie moze również pomóc pewnej dziwnej trapiącej mnie
sprawie?
Oto ona:
mam dysk Fujutsu 9,1 GB 7200 obr. ale zarówno w biosie jak równeiż w
fdisku i innych programach pojemnosc tego dysku to ok 6,84 GB. Nie wiem
kto i co w nim mieszał, ale ja nawet gdybym się bardzo starał nie
namieszałbym czegoś takiego.
Po prostu zginęło gdzieś ponad 2 GB, luz nie ? :)
Próbowałem już różnych cudów, dalej to samo.
Czy możliwe jest, ze ktoś poprzednio go używający chciał ambitnie zrobić
upgrade firmaware'u i przez pomyłkę wrzucił od innego modelu? Da się to
jakoś odkręcić?

Grzegorz