Re: Klopot z ISDN

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 18:28:21 MET

Nieustraszony(a) niczym Darek napisał(a):
..
> Mam na scienie powieszony prostokatny pierdolnik na ktory monter

Ten "pierdolnik" to zakończenie sieciowe tzw.NT a nie centralka.Monter to
monter, przecież on nie musi wiedzieć co montuje-:))

> Do tego pierdolnika mam podlaczony modem i telefon.

No do czegoś trzeba przecież podłączyć

> Jak wiec moge rejestrowac te polaczenia??

W takim układzie nie ma możliwości

> Jakis specjalny program czy co??

Specjalna "skrzynka" zwana centralką.Jak sobie zakupisz to będziesz miał
możliwość wykonywania darmowych połączeń pomiędzy telefonami do niej
podłączonych.
Będziesz mógł przełączać rozmowy z jednego aparatu na drugi lub
trzeci.Centralka też może (nie musi) rejestrować numery wywołań wychodzących
i podliczy Ci koszt rozmów za dowolny okres.Możesz to sobie obejrzeć na
monitorku lub wydrukować.To tak w skrócie.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!