Odp: Klopot z ISDN

Autor: Darek (darekwp_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:27:03 MET

Użytkownik Net <netsec_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4013e755$1_at_news.home.net.pl...

> Użytkownik "Darek" <darekwp_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> >
> Po pierwsze Opowiadaj na końcu posta.

. Podsumowując możliwe jest
> rejestrowanie połączeń ale tylko jeśli korzystasz z centralki ISDN do
> której będą podłączone i aparaty i modem ISDN.
>
> Net

Stary, to brzmi bardzo powaznie, szczerze mowiac nie bardzo to rozumiem.
Mam na scienie powieszony prostokatny pierdolnik na ktory monter powiedzial
centralka.
Do tego pierdolnika mam podlaczony modem i telefon.
Jak wiec moge rejestrowac te polaczenia??
Jakis specjalny program czy co??
 DAREK