Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:49:02 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> I dla ogromnej większości.

Jakiej wiekszosci?

> Teraz to już trochę śmieszny się stajesz - wiadomo, że nie będziemy
> porównywać 10k RPM z 7.2kRPM czy 5.4kRPM.

Rozne przypadki chodza po ludziach wiec wolalem napisac, zeby nie bylo
watpliwosci.

> Ale jakoś tak zerknąłem na pierwszą lepszą stronkę...
> IBM/Hitachi 120GB DeskStar 180GXP 7200RPM - 529zł - 699Mbit transfer
> wew. WD Cavair 120GB WD2500JB - 470zł - 737Mbit

a) IBM/Hitachi DeskStar 180GXP juz nie jest produkowanym, jego nastepca
jest Hitachi DeskStar 7K250 dostepny na rynku juz dobre pol roku.

b) tak troche dziwne, ze porownujesz dyski po transferze wewnewtrznym.

> Ceny są z www.sirius.pl - ale wiadomo, że w sklepach będą
> odpowiednio proporcjonalne. Zresztą - miej swoje zdanie - ja będę
> miał swoje.. sam doradzam zawsze WD bo faktem jest, że są szybkie i
> stosunkowo tanie. Możesz mieć inny pogląd na ten temat.

Ja nie doradzam ich z jendego powodu - maja lozyska kulkowe :/ Przez co
sa glosne i z czasem coraz glosniejsze no i lozyska kulkowe szybciej sie
zuzywaja niz FDB. Co prawda pojawila sie seria LB tez na lozyska FDB ale
jakos ich nie widac u dostawcow.

> Tak... poza tymi testami, które widziałem postanowiłem poszukać jeszcze
> innych :) "otwarłeś mnie na świat" - i nie widzę w IBM/Hitachi żadnych
> rewelacji... zazwyczaj WD wypada lepiej.

Mozesz przytoczyc te testy?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,