Re: ECS: zla slawa czy faktycznie nic wielkiego?

Autor: ArD (ard_nospam__at_piwko.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:37:34 MET

Ja miałem była stabilna. Ale 2 razy padła. Za każdym razem pacięte
scieżki w czasie zakładania procka. Źle osadzony slot, za nisko i brak
osłonek. Źle zamocowane porty agp i pci, musiałem krzywo instalować
karty, inaczej płyta ich nie widziała. Maiłem na niej 4 grafiki dobre,
dopiero z czwartą poszedł. Aha to było k7s5a.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!