Skaner Umax Astra 1220P - W2000 - konflikt??

Autor: ArD (ard_nospam__at_piwko.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:46:11 MET

Witam, dostałem niedawno Skaner Umax Astra 1220 P. Próbuje go urochomić
i szlag mnie trafia.

Mam stery ze strony producenta i patcha, ten ostatni się nie instaluje,
wywala błąd.

Po instalacji sterów komp się wiesza, przy logowaniu. Po odpięciu
skanera wszystko działa. Bawiłem się pół dnia, brak mi już pomysłów.

Padnięty skaner? Może chodzi o tego patcha?

Płyta główna Gigabyte kt600, w2k.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!