radeon 9100(8500), gfx ti4200,gfx 5600xt - KTORY MA NAJLEPSZY OBRAZ TVOUT ???

Autor: JANEX (jogi_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 12:54:49 MET

Witam,
mam gfx2 mx 200 ....
jak dotad karta mi wystarczala - CS chodzil niezle ;>

jednak jesli chodzi o obraz na TV to porazka :
clonowanie "orginalnym driverem" powoduje jakies falowania obrazu z lewej
strony,pomniejszenie obrazu
zas uzycie TVTOOL'a powoduje jakies dziwne kreski przelatujaca po
obrazie....

w zwiazku z tym faktem /oraz tym iz ostatnio mam odczasu do czasu do
"zgrania" materialy z komp. np. obrobione filmy z kamerki na vhs/

chce spytac grupowiczow jaki model karty moga polecic - jak na razie
wyselekcjonowalem trzy typy ktore mi podchodza
/podobne cenowo/ i mocowo /miej wiecej ;) /

radeon 9100 (8500) - podobno ma jakis swietny uklad do TVOUT nazywa sie to
to chyba "rage home theatre" /chyba.../
gfx ti4200
gfx 5600xt - /tu na plus jest Direct X 9 - choc niewiadomo
do konca czy to sie przyda ;) /

slyszalem ze w jakims modelu ti4200 uklad do TVOUT zrobil PHILIPS.../to
chyba dobrze ....nie ??/

czy to prawda iz uklad do TVOUT jest w gfx taki sam ?? /czyli np. moja
obecna karta ma ten sam uklad co np. ti4200 ??/

bede wdzieczny za wszystkie opinie - a w szczegolnosci tych osob ktore
mogly porownac TVOUT'y w modelach ktore wypisalem..

a moze ktos zna jakies inne podbne karty - z jeszcze lepszymi wlasnosciami
TVOUT ??

pozdrawiam,
JANEK