Abit KT7A v1.0 + Duron Applebread 1600

Autor: Karlan (sir_karlan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 01:39:59 MET

Witam.
Obecnie mam płytę Abit KT7A rev1.0 a na niej Durona 850.
Wszystko podpiete pod chłodzenie cieczą CPC - coby wiatraczki nie
hałasowały.

Chcialbym wrzucic tam coś szybszego np Durona Applebread 1600 lub jakiegos
Athlona XP tylko nie bardzo wiem czy to pojdzie...
Nie mam kaski na zmiane całej konfiguracji a mojej płyty to raczej nie uda
mi sie opchnąc bo jest "skustomizowana" pod chłodzenie cieczą. Tak wiec nie
chce wymieniać płyty. To tak zeby uprzedzić niektóre odpowiedzi :)

Interesuje mnie czy ktoś próbował odpalic te procki na tej płycie i może sie
podzielic doświadczeniami.
Interesuje mnie głownie Duron Applebread bo z lektury archiwum wynika ze o
stabilnej pracy Atholna XP to moge zapomniec.

Z góry dzieki za komentarze.

pzdr,
Krzysztof Arentowicz