Re: SZUKAM PŁYTY POD BARTONA

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 01:25:53 MET

Duny wrote:
> Co myślicie o płycie Gigabyte GA-7N400 Pro2? Na giełdzie w Wa-wie
> mogę ją kupić za 510 zł.

Bardzo dobrze mierzysz, tylko nie w wersje PRO2. Kup poprostu PRO. Jest to
duzo lepsza plyta, nie ma wprawdzie gigabit ethernetu, ale to jedyna rozca
widoczna golym okiem. Wersja PRO2 nie ma Sound Storma a bios jest bardzo
zubozony pod wzgledem podkrecania procka. kup GA-7N400Pro. To jest jedna z
najlepszych plyt na rynku, ktora oferuje wiecej niz drozsze plyty innych
firm a spisuje sie znakomicie! Ja sam jej uzywam w konfiguracji 2X 80GB w
raid 1, XP2600+, 2X 256 (333), R9600PRO CD+CD-RW. Wymienilem moja stara
plyte MSI K7N2 Delta-ILSR wlasnie na tego Gigabyte i to byl jedyny rozsadny
wybor. Tylko nie wpakuj sie w wersje PRO2 bo jest niedopracowana.