Re: BIOS w LiteON 52327S

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 22:21:24 MET

Dnia 2004-01-03 22:10, Użytkownik Danonwoj napisał:

> Tydzień temu zakupiłem w/w nagrywarkę i śmiga dobrze. Chciałbym
> uaktualnić BIOS. JAk się połapać w tym? Na stronie cdrinfo.pl są BIOS-y:
> QSOx (x=1..9) oraz QSOy (y=A,B,C). Który BIOS jest oficjalny i najnowszy? To
> znaczy robiony przez LiteOn'a? QSOC w ostatnim wierszu? Boje się,że
> najnowszy bios wydany przez liteon ma na końcu cyferki, a nie literki.

biosy to zasysaj z oficjelnego sajta
http://www.liteonit.com/ODD/english/english-load-firmware.htm#LTR

> Jak sprawdzić jaką mam aktualną wersję BIOSu bez wgrywania nowego?

jak masz liteon to pewnie dostales nero do niego i on pokaze jaki bios
masz.. a jak nie to uzyj malego programiku nero infotool (ktory tez jest
w pakiecie z nero)
http://www.cdspeed2000.com/files/NeroInfoTool_207.zip

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |