BIOS w LiteON 52327S

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 22:10:49 MET

WITAM!
    Tydzień temu zakupiłem w/w nagrywarkę i śmiga dobrze. Chciałbym
uaktualnić BIOS. JAk się połapać w tym? Na stronie cdrinfo.pl są BIOS-y:
QSOx (x=1..9) oraz QSOy (y=A,B,C). Który BIOS jest oficjalny i najnowszy? To
znaczy robiony przez LiteOn'a? QSOC w ostatnim wierszu? Boje się,że
najnowszy bios wydany przez liteon ma na końcu cyferki, a nie literki.
Proszę od odpowiedź.
pozdro!
<WojtaS>
Jak sprawdzić jaką mam aktualną wersję BIOSu bez wgrywania nowego?

--
"Im dusza większa, tym męka cięższa." H.S.