Re: Obudowa laptopa - koszt ?

Autor: Cezary Jackiewicz (cjackiewicz_at_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 20:26:03 MET

On Sat, 3 Jan 2004 19:56:23 +0100
"DRka" <zapytaj_at_to.odpowiem> wrote:

> Witam
>
> Czy ktoś z Was wymieniał obudowę w nowym laptopie ?
> Ile takie coś w przybliżeniu może kosztować ?
> Sprzęt jest firmy Hyundai, wysłany dzisiaj do serwisu,
> i nie wiem, nawet nie mam zielonego pojęcia na jaką kwotę się przygotować w
> razie nie uznania gwarancji (pęknięcie ewidentnie samoistne).
> Acha, konkretnie chodzi o górną część - obudowę matrycy.

Przy jednym (HP) mi powiedzieli, że górna pokrywa jest zintegrowana w jakiś
magiczny sposób z wyświetlaczem, więc może to być transakcja wiązana. (inna
sprawa, to że ufam serwisowi HP). W drugim (IBM) ze górna część (nie
wyświetlacza a obudowy) jest zintegrowana z klawiaturą... Mam nadzieję, że
nie będzie tak u Ciebie.

--
 Cezary