(long) duzy problem..

Autor: oldman (ssman_at_go2.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 20:32:21 MET

Witam serdecznie ,mam taki problem z komputerem .Mianowicie od 2 tygodni
,moja tapeta jest szara ,nie moge dostac sie do wlaciwosci komputera,w
panelu sterowania nie moge dostac sie do zadnej funkcji ,oprucz tego do
"ulubionych "w internecie przypaletaly sie "pewne" strony ,gdy chce je
wykasowac po ponownym uruchomieniu na nowo powracaja,nie moge takze ustawic
onetu-jako strony startowej ,(mimo ze w opcjach internetowych ustawialem
onet-jako strone biezaca itd) >tak wiec od 2 tygodni stan mojego koputera
tak wygloda,jestem zalamany.co robilem? : spybotem ,w trybie awaryjnym
kasowalem pliki zakazone wirusami tzn (Adware Dware ,Adware BDE ,Trojan
ByteVerify,Adawre Cydoor),Nortonem 2004 skanowalem ,wykrywal ,ale nie mogl
kasowac, pomuzcie jestem laikiem i slabo znam sie na komputerach