Re: klopoty z wydajnoscia kompa - obciazenie przez IDE i LAN

Autor: Andrzej Pajdzinski (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:45:05 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Moga byc dwie sprawy: kontroler DMA i BUS Mastering ...
HM.. mam poniekad podobny problem i okazalo sie ze sandra przy jednej z
kart sieciowych (jakis blizej niezidentyfikowany Winbond) twierdzi ze
karta nie obsluguje Bus master'a.
Moze to byc przyczyna naglych skokow w obciazeniu procesora przy
sciaganiu czegos?

I co na to poradzic? wymienic karta na cos innego? czy moze ma znaczenie
ktorym gniezdzie ona siedzi?

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'
--=   : :. Andrzej Pajdzinski .: :    =--