rzetelny serwis drukarek

Autor: D'lalah (deila_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:42:40 MET

witam,

mam problem z drukarka - nie wciaga papieru, walki sa przeczyszczone, byla
juz dwa razy naprawiana i nadal jest problem, czy ktos zna w Warszawie jakis
serwis, gdzie *drobrze* ja naprawia, i cena nie przekroczy kosztow nowej
drukarki? ewentualnie co jeszcze mozna zrobic, zeby zaczela ten **** papier
wciagac? wyglada tak jakby cos nie dociskalo do walkow, ale w zaden sposob
nie mozna sie tam dostac bez kompletnego rozlozenia jej na czesci...

prosze o jakies sugestie co z tym swinstwem zrobic ( i nie, nie wyrzuce tej
i nie kupie nowej ;-) )