Re: Spuchniete kondensatory

Autor: Andrzej \ (scsii_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 16:58:09 MET

> A ja mam płytę Abita KT7. Kondensatorki na niej są już porządnie
> spuchnięte, ale działa bez problemów. Nie zdarza się, aby nie
wystartowała
> od razu. Może to więc nie wina kondensatorów?

Dzisiaj czyszczac kompa z kurzu zauwazylem, ze moja KT7 tez posiada 2
lekko wypukle kondensatorki. Ostatnim razem jak komp byl offline (2 tyg
temu) przy poprzednim to jeszcze wszystko wygladalo jak nalezy.
Jak na razie wszystko dziala bezproblemowo, ale kto wie, czy za jakis czas
nie bede musial dobyc lutownicy i powymieniac.

Pozdrawiam