Re: [OT] Lameria i tym podobni

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 14:16:38 MET

W swoim artykule Krzysztof Szatanik napisał(a):
> ^^^^^ wow... Ależ to haxorskie. Pewnie miało mi utrudnić życie :P

tak, jestem dość złośliwy

> Już sobie poradziłem, więc nie ma problemu. Jak zwykle google spisało
> się na medal.

gratuluję

> Zresztą chyba nie stworzono
> jeszcze oprogramowania bezbłędnego, tak więc i twoje slrn na pewno ma jakieś
> błędy których nie poprawiłeś.

ale ja nie wytykam innym użytkonikom błędów w ich czytnikach (chyba że
sami zaczną grać mastaha)

> Jednak nie licz na mój udział w
> niej, gdyż już dawno wyrosłem z tego rodzaju dyskusji o wyższości jednych
> świąt nad drugimi.

Subject: [OT] Lameria i tym podobni

owszem, dałeś tego dowód rozpoczynając ten idiotyczny wątek
jak widzisz, ja jestem na tyle dziecinny, że daję się w nie wciągać
:->>>

jeśli masz zamiar kontynuować tą dyskusję publicznie (a chyba nie ma juz
o czym dyskutować), proponuję przejście na priv - ten wątek to dla mnie
EOT

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl