Re: monitor lcd wybor

Autor: Sexbox (sex.box_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 05:06:59 MET

> Jak mnie w szkole nauczono -skoro 17" jest za dużo to tym bardziej 19''
> będzie.
> No to żle kombinujesz jak 19" ma mieć taką samą rozdzielczość natywną jak
> 17" to piksel rośnie i jakość spada.
> A Ty szukasz dobrego obrazu przecież-:)

Wczytaj się w konteks "za dużo" bo "za drobniutkie"!!!

I trochę w tym prawdy ale ale już przy 17,4" zwykle da się
fajnie (a nawet bardzo fajnie) pracować jak pozostałe
parametry są OK.

Ja osobiście polecam najwyższe modele 17.4" Belinea.
Nie przepłąca się za markę a jakość naprawdę super!
Był taki model Belinea 101731 - bardzo dobry, teraz nie ma
go w ofercie. Ale podejżewam że taki:
http://tinyurl.com/365hh lub
http://tinyurl.com/22muo lub
http://tinyurl.com/39qtd będzie OK!