DMA _ wylacza sie samo

Autor: Hallucinogen (Bez_spamu___hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 20:33:31 MET

Hej!~
Po przełożeniu do kieszeni jakiegoś innego dysku twardego zawsze wyłącza mi
sie DMA jedyna możliwością włączenia tego jest usuniecie kontrolera IDE i
ponowne jego zainstalowanie. Płyta główna Abit kt7a aktualny bios i
sterowniki VIA Hyperion 4in1 445v ,Windows XP+sp1a. Dlaczego Windows nie
potrafi DMA włączyć automatycznie i jak temu zaradzić aby każdorazowe
przełożenie dysku nie powodowało wyłączania DMA ?

--
odpowiadając na mój adres email usuń słowa <Bez_spamu___> z mojego adresu