Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Sardo de Nunspa (sardo_at_sauron.pl.eu.org)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 10:37:29 MET

"Grzegorz Pęczek" <grzegorz.peczek_at_wp.pl> wrote:
> dobra, jkuż się nie zastanawiam.

> Napisałem do Gigabyte. poczekamy co zrobią.

> pozdro

> Grzehoo

****ciach****

Witam!!

Tez napisalem do gigabyte i pozwolilem sobie zacytowac Twoj list.
Ludziska kto ma tez ten problem niech wysle tez list do nich to nas
potraktuja powaznie
moj byl taki:

Witam Panstwa

Borykam sie z tym problemem juz od jakiegos czasu przegrzewajacy sie procesor
poczatkowo myslaem ze to wina malo wydajnego ukladu chlodzacego,
ale po kilku probach z innymi ukladami wynik byl podobny
(roznice na poziomie 2-3 st. przy ukladach podebnej klasy).
Prosze mnie pprawic jesli sie myle Athlon na jadrze Bartona powinien byc zasilany
napieciem 1,65V, a nie tak jak wskazuje software (easytune4) 1,74~1,75
w wyniku tego procesor nadmiernie sie grzeje (temp. w spoczynku 60 st.)
Plyta glowna to Gigabyte GA-7N400 na nforce2

prosze o jakies rozwiazanie problemu

Z powazaniem

--
     .oooO     Oooo.