Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Grzegorz Pęczek (grzegorz.peczek_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 00:36:36 MET

dobra, jkuż się nie zastanawiam.

Napisałem do Gigabyte. poczekamy co zrobią.

pozdro

Grzehoo

poniżej treść listu:

Witam,
Mam następujący problem z wyżej wymienioną płytą główną, podobnie jak
zapewne wszyscy jej użytkownicy.
Mam na niej osadzony procesor AMD Athlon 2500+ (Barton), który powinien byc
zasilany napięciem +1.65V. Tymczasem Państwa program EasyTune4 wykazuje
napięcie rzędu +1.74 V, przez co procesor zbyt szybko się nagrzewa.
Ani BIOS, ani Państwa software nie pozwala na prawidłowe ustawienie poziomu
zasilania procesora.

Proszę o rozwiązanie

Z poważaniem

Grzegorz Pęczek