PS2 ------- podwojne PS2?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 04:41:38 MET

 Mam bezprzewodowa klawiature i muszke.
Port myszki zajęty więc jest. Problem w tym ze myszka optyczna mimo 800dpi
z racji dzialania na jedny odbiorniko/nadajniku z klawiatura w grach FPP
gdy np ide do przodu i chce sie rozgladac dookola powoduje małe ale jednak
mało komfortowe skoki.
W zwiazku z tym chcialbym miec podlaczone dwie myszki, jedna na kableku
tylko do gier.
Czy istnieje taki jakby rozgaleziacz ktory by mi takie podlaczenie
umozliwial? I co na to system ?
Niby ktos powie to zamieniaj myszki jak chcesz grac. To niemozliwe bo
komputer wazy ze 35kg i jest ustawiony niejako na stałe we wnęce biurka a
dostepu z tylu nie ma.
Doradzcie czy sie da zrobic taki manewr jak opisałem.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****