Re: [NtG]

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 23:20:34 MET

W artykule news:bt25ue$mag$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Pawel z adresu <Pavvcio_at_op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A ty zobacz co pisze w temacie, i dopiero pozniej wypowiadaj sie
> publicznie!!! ok? Chyba nie trudne a ile pozytku, co nie?

> Obiecuje ze sie zapytam, ty natomiast sie spytaj czy podczas porodu
> wszystko bylo ok, bo widze ze masz jakies problemu nieznanej natury.

Sluchac , wpierdzielasz temat ntg na grupe, i co z tego ze dajesz tytul
posta NTG skoro i tak powinien on isc na inna grupe?
To niby jakby ktos dal NTG DUPA to daje mu prawo do pytan o srednice
odbytnicy?
Wez czlowieku sie zastanow , puknij w czolo i nie grzesz wiecej bo obrazic
mnie ci sie nie dualo..raczej rozsmieszyc. Zawsze mnie rozsmieszaja
kolesie miotajacy sie bez celu w swoich chorych wywodach broniacy do konca
straconej pozycji w swoim zatwardzialym umysle.
A...i pozwolisz ze o porod nie bede pytal nikogo...bo i nie mam kogo..
Jakos nikt przez cale zycie nie sugerowal mi ze cos ze mna nie tak.
Poprostu, nie chce mi sie z toba dyskutowac bo sensu nie ma. Takiemu jak
ty nie pomoze tlumaczenie bo jestes jednym z tych zatwardzialcow o ktorych
wspominam wczesniej.
A takich najlepiej omijac dla swietego spokoju bo sie mozna pobrudzic.
Oczywiscie napewno napiszesz za chwile nastepna obrazliwa riposte... jesli
o mnie chodzi oszczedz sobie..idziesz do KFu wiec nie psuj nerwow innym
uzytkownikom grupy.
CIAO

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********