Re: laptop - help me!

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 23:23:48 MET

W artykule news:bt2226$qu1$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): belka z adresu <kizi.mizi.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał(a):

> Możecie mi podpowiedzieć gdzie w Warszawie przeczyszczą mi tanio
> klawiaturę laptopa Campaq Presario 700 po zalaniu sokiem grapefruitowym?
> Soku wiele nie było (jeden łyk ;-), ale nie działa 8 klawiszy z lewej
> strony i w środkowej linii.
> Pewnie sok skleił jakieś styki, ale sama tego nie przeczyszczę, a w
> serwisie firmowym zedrą ze mnie skórę.
> Dzięki z góry :-)

A nie uczyli juz w szkole ze do pracowni komputerowej nie wnosic napojow?
Swoja droga soczek dobry choc malo ludzi taki lubi ja przepadam :-)
W warszawie to najlepiej isc na warszawska gielde elektroniczna..jest tam
kilka miejsc gdzie tez serwis prowadza i chyba ze dwa z notebookami gdzie
sie powinni tym zajac i to za nieduza kaske.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****