Re: zestaw komputerowy

Autor: strOOs (stroos83-CUT-_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 19:06:58 MET

"stefe" <stefe_at_wp.pl> wrote in message

> chyba chciales napisac *liderow* a od siebie dodam, ze to calkiem dobre
> monitory

Ja slyszalem o nich odwortne opinie

> jak komentujesz to chociaz zapoznaj sie z tym produktem... tak sie
> sklada, ze wlasnie skrobie do ciebie z tej klawiaturki... nie ma tam
> zadnych dodatkowych przyciskow... prosta, wygodna klawiatura i kosztuje
> niecale 50 zloty... polecasz trusta za 13?
> http://sklep.komputronik.pl/pliki/k/kllogdeloem/sb.jpg

Sorki sorki, jestem dzis troche "posylwestrowy" ;) A wiec sie poprawiam od
razu:)

> przeciez ta myszka kosztuje 60 zloty... i to chyba minimum za optyczna
> mysz... nie sadzisz?

j.w :)

No dobra, wiem ze sie nie popisalem, ale ledwo przy kompie siedze, nie
spalem od ... wczoraj rano i troche dluzej;)

Wiec ogolnie rzecz biorac to najmniej mi pasuje ten monitorek. Po prostu nie
slyszalem o nich dobrej opinii.

strOOs