Re: zestaw komputerowy

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 18:05:41 MET

Dnia 2004-01-01 17:30, Użytkownik strOOs napisał:

> inna slaba 19" albo jakas lepsza 17" - Belinea do pionierow nie nalezy;)

chyba chciales napisac *liderow* a od siebie dodam, ze to calkiem dobre
monitory

> klawiatura? Sadze, ze jakas prostsza i tansza starczy... bajery typu
> odpalanie IE z klawki to mozna taniej zalatwic, a znaczek Logitech'a nie
> ebdzie az tak konieczny

jak komentujesz to chociaz zapoznaj sie z tym produktem... tak sie
sklada, ze wlasnie skrobie do ciebie z tej klawiaturki... nie ma tam
zadnych dodatkowych przyciskow... prosta, wygodna klawiatura i kosztuje
niecale 50 zloty... polecasz trusta za 13?
http://sklep.komputronik.pl/pliki/k/kllogdeloem/sb.jpg

> jw. Poza tym, jesli kuzynka nie ebdzie grala nalogowo to Samsung, Trust, A4
> Tech jej styknie, a w cenie wlozysz cos innego:)

przeciez ta myszka kosztuje 60 zloty... i to chyba minimum za optyczna
mysz... nie sadzisz?

> A gdzie jakas tania sieciowka 10/100 ? Przyda sie na pozniej, a kosztuje ze
> 30zl;)

ta plyta ma na pokladzie sieciowke... znowu sie nie popisales :-)
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=436

wiecej nie czytam, bo pewnie wiecej takich kwiatkow z twojej strony

> "Minimalnie" pozmienialem, ale mam nadzieje, ze pomoglem:)
>
> strOOs

tia :-)

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |