2 plytki w jednym napedzie

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 16:54:30 MET

Przypadkiem zdarzylo mi sie, ze wlozylem dwie sklejone plytki do
napedu DVD. Po dzwieku dobiegajacym z napedu domyslilem sie, co
nabroilem.
Czy w powyzszy sposob moglem uszkodzic naped?
Pytam, poniewaz naped jest nowy i ta przygoda trafila mi sie zaledwie
po tygodniu uzytkowania. Pytanie wynika stad, ze nie wiem, czy ten naped
ma problemy z odczytem plyt nagranych z wieksza predkoscia, czy tez
jego problemy z czytaniem wynikaja z jakiegos uszkodzenia, ktore
moglo wyniknac w powyzszej sytuacji.
Naped czyta wiekszosc wypalonych plyt (glownie to filmy) CD-R, ale z duza
czescia ma problemy. Bezproblemowo czyta plyty nagrane z predkoscia 4x,
ale klopoty sa z tymi 52x.
Czy jesli to uszkodzenie, to moge reklamowac naped na gwarancji?

Omawiany naped to Asus DVD-616P1. A plytki nagrywam na CD-R\RW
Asus-5224.

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl