Re: jak byc legalnym...

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 14:00:57 MET

Dnia 2004-01-01 13:56, Użytkownik Stanislaw Chmielarz napisał:

> Oba sa do dupy :-)))

mozesz rozwinac temat... od samego poczatku uzywam windowsa 2000
ostatnio winxphe.. oba legalne, dziala na nich cale oprogramowanie
jakiego uzywam, komputer jest stabilny... dla mnie bardzo dobre systemy
operacyjne, latwe w obsludze i instalacji urzadzen.

i oba systemy, ktorych teraz uzywam spelniaja w 100% moje oczekiwania.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |