Re: Czy istnieje kieszeń, która odłącza drugi HDD?

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 14:10:02 MET

> a może jednak wie czego chce i faktycznie chce odłączyć dysk od kompa gdy
> jest włożona kieszeń (?). Prostym rozwiązaniem jest zamontowanie
> przełącznika astabilnego gdzieś w kieszeni.. wkładając kieszeń przełącznik
> rozłącza zasilanie 5V z dysku w obudowie.
właśnie, hehe, akurat wiem czego chcę - no i chyba pozostaje mi własna
dłubanina i... nadzieja, że cosik takiego jednak się pojawi na rynku (jak to
było z 7 lat temu gdy marzyły mi się ciche wentylatory, regulatory, maty
wyciszające - a ludzie wkoło pukali się w czoło)...
Acha - czyli wystarczy odłączyć 5V? A co z resztą (12V ?) - zostawić?

No to pozdrowienia w tym Nowym Roku!!!!