[OT] pqmagic + error 111,113

Autor: tomek z (tomek_zakrecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 13:44:06 MET

Witam

Troszke NTG .. ale to jedyna grupa, ktora czyta duzo ludzi .. i a noz mi
ktos pomoze ..

Mam hdd 40GB .. na nim
windows xp 7GB
media 20 pare GB
rozszerzona
 na ktorej dwie partycje reiser i jedna swap (slackware)

Pod windowsem pqmagic pokazuje mi blad 111 i 113 .. ze niby partycje na
siebie nachodza .. i caly dysk jest na zolto ..
Nie wiem jak to naprawic .. bo pqmagic niby cos probuje i naprawia .. a
potem pisze ze nie moze zidentyfikowac literek dyski (pewnie chodzi o
partycje linuxa) ..
Czy ktos cos mi doradzi .. nie chcialbym usuwac zadnego systemu .. bo potem
znow sie meczyc i wszystko konfigurowac ... to duzo czasu trzeba ..

Prosze o wszelkie wskazowki .. ewentualnie na jaka grupe sie udac by mi
pomogli ..

Pozdrawiam
Tomek Z.