Re: Asus A7N8X Deluxe - kilka pytan

Autor: m b (mbarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 12:53:20 MET

Witam

> Raczej atmosfera pochoinkowa, kiedy to masa ludu dostała pod choinke
> komputer (lub pieniądze na niego) i teraz łazi i zadaje banalne pytania na
> grupę zamiast pogooglać sobie.

Komputery sam sobie kupuje, nie szukam ich pod choinka. Natomiast pytanie nie
wydaje mi sie banalne. W archiwum nie ma wielu watkow o tym. Poza tym, bys
odsylal ludzi do archiwum, musza je tworzyc takie posty jak ten.

> Oj nie gadaj że google ci nie chciało powiedzieć gdzie można poczytać o
> sata. Wystarczyło tylko wpisać i byś wiedział bez molestowania ludzi
> chcących rozwiązywać poważne problemy.

Nie gadam. Na google szukalem, ale nie znalazlem (znalazlem tylko co do ATA).
A co do molestowania. Do tablicy Cie nie wywolywalem. Jesli wiec nie chciales
byc molestowany mogles nie odpowiadac.

> Brawo... 5 punktów. jeszcze 100 i wygra Pan wycieczkę na kamczatkę.

Dobrze, bede mozolnie ciulal w nastepnych postach.

Pozdrawiam
Mb