cooler na socket370

Autor: Marcin Wróblewski (marcinNOSPAM_at_konto.plNOSPAM)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 10:39:31 MET

Witam!
Szanowni! Mam kompa z celeronem Tualatinem 1.3GHZ (socket370), który jest
chłodzony coolerem SPIRE 5E34B3 (tzn, nie wiem czy to dokładnie taki cooler,
ale wygląda identycznie)
http://www.skleppc.pl/index.simm?plik=opis.simm&co=1256&katselected=26
, oryginalny wiatrak pracował z prędkością obrotową ok. 5500 obr/min mozna
było oszaleć, od jakiegoś czasu siedzi tam wiatrak TITAN 4600 obrotów i
jakoś ujdzie (temp na procku ok 40-42 stopni C). Komfort pracy na kompie
zerowy (hałas). Zastanawiam się nad zmianą coolera na model cichszy, ale
dobrze chłodzący no i w miarę tani tzn. tak do 50zł. Wpadłem na coś takiego:
Glacial Tech 2420:
http://www.skleppc.pl/index.simm?plik=opis.simm&co=3699&katselected=26
oraz Glacial Tech 2450:
http://www.skleppc.pl/index.simm?plik=opis.simm&co=3699&katselected=26

Oba coolery maja prędk. obr. 2800 obr/min oraz podobne właściwości jeżeli
chodzi o odprowadzanie ciepła (źródło:
http://www.glacialtech.pl/glacialtech/socketa.htm)
Co sądzisie o tych układach chłodzących, może jakieś inne sugestie?
zdrówka,
MW