Re: Ukrywanie kompa w sieci

Autor: Kot (rumata_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 10:44:14 MET

Użytkownik "666" <j666wytnijto_at_op.pl> napisał w wiadomości
No i jeszcze na wszelki wypadek nazwę komputera zakończ znakiem $
JaC

> Nie wiem, czy dokładnie pamiętam - jeśli wystarczy ci, że nie będzie cię widać
w otoczeniu sieciowym, to odinstaluj kliemta Microsoft Network - u mnie działało
to w win98

W ZoneAlarmie np. jest cuś takiego, że napisali "Ukryj końcówkę mojego IP" albo
ukryj go całkowicie, że nie będzie widoczny z sieci", ale nie sprawdzałem na ile
jest to skuteczne.

--
Kot
rumata_at_poczta.onet.pl