Re: CHIP -magazyn

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 10:20:34 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Chip nigdy nie grzeszyl rzetelnoscia. A czasy sie zmieniaja wiec trzeba
> sie dostosowac do plastikowej techno-kultury i serwowac ogolupiajaca
> marketingowa papke.
>
> BTW to przegladajac ostatniego Chipa fajny tekst odoniesnie napedow
> optycznych, ze to Liteon idze zgodnie z moda na krotsze napedy i skrocil
> o kilka centymetrow napedy... Fajnie a moze by tak autor o standardach
> ATX poczytal...
>
> --
> Krzysiek Szczepanek
> "Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,
> [...]

Jak sie "CIESZE" ze nie tylko ja to zaowazylem. Spojrzcie , nie bylo calym
okresie funkcjonowania czasopisma - "jak skladac i rozbudowywac laptopy (
tak sie sklada ze juz kilka osob z mojego grona je ma : tanizne z Niemiec ,
jakies P2 , P3 Celki itp. i NIGDZIE nie chce sie nikomu napisac jak tam - a
w starych modelach jest czasem ciezko - sie dostac aby RAM zalozyc ) .
Znajomy elektronik powiedzial/pokazal mi jak sie reguluje stare
wygaszone/przeswietlone monitory ( takie wew. pokretelka) ale w ChIPe nikt
nie raczy pokazac zdjecia owych ! ! ! Jakby zachecali do kupowania nowych i
dawali szanse zarobic "fachowym serwisom" !