Re: Takie male pytanko o zmiane procesora

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 23:50:37 MET

Piter wrote:

> Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> No nie wiem czy np w wordzie zauwazy przyrost wydajnosci :)
>
> A jesli jakis przyrost bedzie to tylo oile plyta nie bedzie miala
> problemu z takim FSB a jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie miala
> jesli byla kupowana w czasach kiedy P4 1.7 bylo jednym ze szczytow
> mozliwosci :)

Kolega nic nie pisał o płycie wiec zakładam, ze mu go przyjmie. Mówie o
różnicy miedzy procesorami, a nie możłiwościami jego płyty o której nic
nie wiem. I nie mowiłem o przyroście w pracy z wordem tylko kompresji,
kodowaniu itp tutaj różnica wydajności bedzie naprawde duża. Do worda
to wystarczy P3 450...

> Takze i tu moze byc problem z HT bo plyta nie rozpozna procka,
> dodatkowo stare plyty nie obslugiwaly HT. Oficjalnie to dopiero 845
> PE i tylko dla 3.06 na FSB 533.

Jak już mowiłem zakładam, że płyta rozpozna ten procesor. Jak ktoś sie
pyta o różnice miedzy procesorami to odpowiadam na temat różnicy miedzy
procesorami a nie teoretyzuje na temat możliwoście lub niemożłiwości
uruchomienia tego procesora...

> Tak wiec kolega powinien sie rozejrzec raczej za jakims P4 na FSB
> 533, np P4 2.66 GHz no chyba ze ma nowa plyte obslugujaca procki na
> FSB 800

Kolega sie pytał o różnice a nie o to za czym ma sie rozejrzeć za tym
czy za tym:/ rozumiem, że zakładasz u kolegi stara płyte i dlatego P4
2.6 może nie być najlepszyjm pomysłem ale kolega sie pytał o różnice i
ją mu podaje

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)