Re: drukarka HPDJ710c i zielony kolor

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 23:48:59 MET

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bsfosv$13$1_at_inews.gazeta.pl...

[...]
> taka była i moja pierwsza myśl :))) ale po wymianie pojemniczka sytuacja
bez
> zmian :)))) inne koncepcje???
[...]

Uszkodzonie na drodze transmisji sygnałów sterujących "pluciem głowicy
począwszy od elektroniki sterującej (kontakty, złacza, tasmy
wieloprzewodowe) aż po kontakty na gnieździe głowicy. Wiesz, co Cię czeka ?
Miernik w łapkę i ... masz zajęcie na długi, zimowy wieczór. Jeżeli mimo to
nie zlokalizujesz usterki to masz ... znakomitą drukarkę czarno-białą.
Serio - łątwo napełnialny kałamarz, o dużej pojemności. Zaś do koloru
potrzebny będzie nowy sprzęt. IMHO - tego nie opłaca się reperować w
profesjonalnym serwisie. Koszt naprawy przekroczy wartość sprzętu. Dl;atego
postaraj się sam zlokalizować ewentualną przerwę - zwłaszcza na złączach
taśm wieloprzewodowych i w samych taśmach.

Krzysztof Kucharski