Zmiana grafiki i po tym zawieszki

Autor: Michał Olszewski (rymi_at_pro.onet.NO_SPAM.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:39:40 MET

Hi.

Zainstalowalem sobie w Win 98SE gre Polanie 2 [sama gra zazadala
sobie instalacje DirectaX 8 - mialem 6], no ale na mojej starej
nVidii TNT Vanta 16MB gra nie chciala chodzic, bo nie bylo
jednostki T&L.

Kupilem od znajomego GeForce2 MX 200 32 MB i po uruchomieniu
kompa zapodalem referencyjne stery nVidii DetonatorXP v21.81 dla
Win9x.

Niestety po tym w dowolnej grze [takze Polanie 2] komp sie
dziwnie zawiesza po jakies 1-2 minutach - dziwnie, bo gra nie
dziala [stoi ja jakims tam ekranie - brak zadnych artefaktow],
numlock po kilku przelaczeniach przestaje sie zmieniac, ale kompa
moge pingowac z drugiego i moge na niego wejsc na serv FTP [malo
uczeszczany dlatego go nie wylaczam podczas grania], no ale znowu
po jakies chwili staje calkowicie deba - tylko reset przywraca go
do zycia.

Po tym zainstalowalem najnowsze sterowniki 53.04 z www.nvidia.com
  oraz DirectX 9b, no ale to nic nie pomoglo :(

O co biega kiedy karta u kumpla dziala nadal bezblednie.

--
Michał Olszewski vel RyMi
rymi_at_pro.onet.[NO_SPAM].pl