Re: płyta pod athlona

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 22:20:08 MET

ToMasz wrote:

> Witam
> Poradzcie jaką płyte pod athlona ( około 2000) wybrać. Cena do 500 zł.
> KRyterium wyboru - stabilność, jak możłiwość długiej eksploatacji (
> zeby można było dać nowy szybszy proccek) Zastanawaim sie nad jakąś
> dwukanałówką bo mam już pamiec 2 x 512 DDR. Słyszałem ze w athlonach
> nic to niedaje...... Tomasz

A pozostałe elementy komputeraz beda jakie? Bo ja mam Epoxa 8KRA2+ za
370 zł na KT600 i jestem zadowolony. Wszystkie proce na Socket A na
niej chodzą. Ma SATA, Firewire, Raidy, 4 kanały IDE i wydawanie 100 zł
wiecej na ta sama płyte na NForce(troche szybszą i z AGP/PCI lock) imho
nie ma sensu. Lepiej dołożyć kase do innego elementu komputera.
Oczywiście jeżeli jednak chcesz 500 wydać na płyte to np. Abit NF7 lub
Asus A7N8X lub Epox 8RDA w potrzebnej ci wersji...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)