internet - bez śladów

Autor: Pio (piwa2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 20:07:54 MET

witam, chciałbym się dowiedzieć, czy da się ominąć zabezpieczenia, by na daną
stronę WWW w komputerze wchodzić, mimo, iż jest zablokowana przez
administatora komputera i jego lokalnej sieci.
Oraz nawet gdy nie jest zablokowana, by administrator sieci nie miał
możliwość podejrzenia co to za strona.
Chodzi przede wszystkim, o to, by móc korzystać z poczty przez WWW, tam gdzie
jest to zablokowane.

Słyszałem, że istnieją strony internetowe, przez które można wejść na stronę
którą i się chcę i w ten sposób a) uniknąć podejrzenia, b) ominąc
zabezpieczenia.

Pozdrawiam
Piotrek