Problem z wyjściem TV w HiS Radeon 9600

Autor: Muminek (ktos7_at_go2.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 20:03:06 MET

Witam!

Wcześniej miałem kartę GeForce i było wszysko OK!
ale że skopcił mi sie komp wymieniłem na inny i teraz

posiadam kartę graficzną HiS Radeon 9600 128 MB z wyjściem TV
Sygnał na karcie wychodzi poprzez S-Video i wchodzi na telewizor także
poprzez S-Video. Kabel ma długość około 12 m.
Obraz jest widoczny na ekranie telewizyjnym tylko że jest zniekształcony,
tzn. są pasy poziome czasami pionowe, mieszane i nie ma mozliwości regulacji
juz tego poprzez telewizor.
Na GeForce całkiem inaczej wygladał panel konfiguracji obrazu TV

Możecie jakoś pomóc??

Dzieki z góry!