Re: dysk - tragedia

Autor: gregor (gregor_at_WYTNIJdresik.z.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 14:21:12 MET

jegomy(a): KaeL wystukał(a):
> W sobotę muszę kupić na giełdzie nowy - co polecacie?

Proponuje dysk firmy Maxtor, mam takowy od roku o pojemności 60GB i jak do
dzisiaj ani razu nie zawiodłem się. Nigdy się nie zacią, nigdy nie było
problemu z jego wyrkyciem przez BIOS można programowo regulować jego
prędkość a po za tym dysk ten grzeje się w granicach 60-65 stopni bez
żadnego chłodzenia co również jest ogromną zaletą bo w przypadku innych
dysków różnie to bywa. Jednym słowem KUP dysk tej firmy a nie zawiedziesz
się bo nie jest to przereklamowany sigejt czy caviar albo ibm które padają
jak muchy bez przyczyny.

pozdrawiam i miłego użytkowania